BENZYNA R6 M52/M52tu/M54

Możliwości:
- usunięcie EWS immobilizer
- przesunięcie odcinki w dowolne miejsce np. 6800 obrotów (tylko manual oraz M54/M52tu automat z mapą skrzyni Alpina)
- szybka odcinka jak w M50
- specjalna charakterystyka silnika S962A (silnik lepiej zbiera się z dołu, szybciej reaguje na pedał gazu) - M52 (1x vanos)
- wyłączenie rozgrzewania katalizatorów (paliwo oraz zapłon), pomaga podczas gdy silnik jest zimny i zaczyna falować i nierówno chodzić
- wyłączenie ochrony przed przegrzaniem katalizatora (nie ogranicza mocy przy ostrzejszej jeździe)
- mapa awaryjna przepływomierza Alpha/N, można jeździć z uszkodzonym z automatycznie ustalaną dawką, podłączony sprawny działa normalnie + mogę wyłączyć go całkowicie - M52TU oraz M54
- odblokowanie DISA na wysokich obrotach, seryjnie zamyka się przez co ogranicza powietrze ograniczając moc w górnej partii obrotów (wszystkie M52TU, M54B22 oraz M54B25)
- wyłączenie wykrywania przerw w zapłonie silnika i zapobieganie wypadaniu zapłonów
- zmiany temperatury pracy grzałki termostatu oraz szybsze uruchamianie wentylatora, zapobiega przegrzaniu silnika w korkach czy cieplejsze dni - M52TU oraz M54
- wyłączenie trybu awaryjnego w przypadku braku sygnału ABS, auto nie wkręca się powyżej 5300 obrotów
- wyłączenie wyświetlania żółtej kontrolki Check Engine na liczniku - M52TU oraz M54
- wyłączenie opóźnienia zapłonu przy gwałtownym dodaniu gazu tzw. antijerk - M52TU oraz M54
- wyłączenie sond lambda - trzeba je również odłączyć od kostek, przełączy się wtedy w tryb zapętlania dawki (Open loop w trybie CAT - preparation) - czyli będzie pracował na sztywnej mapie opierając się o wartości uchylonej przepustnicy, podłączone sondy działają normalnie
- podniesienie wolnych obrotów jałowych np. 900obr
- wyłączenie pompy wtórnego powietrza - M52TU oraz M54
- wyłączenie klapki w tłumiku końcowym
- wyłączenie ograniczenia prędkości maksymalnej VMAX
- precyzyjniejsza reakcja przepustnicy na pedał gazu
- wykorzystanie pełnego zakresu wałków rozrządu - tylko M54B30
- ulepszenie mapy pracy Vanosów - tylko M54B30
- normalny/agresywny popcorn z wydechu przy schodzeniu z obrotów na wyłączonej lub włączonej klimatyzacji (+ możliwość dezaktywacji przyciskiem tempomatu M52tu/M54)
+ możliwość: - płomienie przy wybranych obrotach np. odcięciu (koniecznie brak katalizatorów i przelotowy wydech)
- kontrola startu (Launch Control) np. 3500rpm - aktywowana pedałem sprzęgła na postoju + możliwość aktywacji przyciskiem tempomatu (M52tu/M54) lub na stałe na postoju (M52) - pozwala na ruszanie z ustalonym obrotów, silnik trzyma wybrane obroty i równo rusza, przydaje się np. w wyścigach na 1/4)
- szybsze spadanie z obrotów poprzez wyłączenie przytrzymania obrotów po wciśnięciu sprzęgła - tylko M52TU
- większa częstotliwość wysyłania danych ze sterownika (dokładniejsze logi dynamiczne) - M52TU oraz M54
- kodowanie zegarów z M3 lub M5, ledy obrotomierza gasna przy rozgrzewaniu zegarów i rozpalają się przy odcinaniu silnika na biegach, pokazuje również temperature oleju - M52TU oraz M54
- zmiana wsadu na inną pojemność po swapie silnika (np 2.0 na 2.8 bez konieczności wymiany sterownika, kluczyka, stacyjki, zamków w aucie)

Benzyna V8

-usunięcie EWS
- szybka odcinka
- zmiana mapy z automatu na manual
- zmiana grzałki termostatu, aby szybciej otwierał
- popcorn
podniesienie obrotów jałowych
- wyłączenie trybu awaryjnego ABS
- wyłączenie tylnych bądź wszystkich sond lambda

BENZYNA R4 M40/2/3/4

Możliwości:
- usunięcie EWS immobilizer
wyłączenie tylnych sond lambda lub wszystkich

Referencje

Kontakt

© 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone.